Krizės socialiniame darbe – neišvengiamos, kaip ir stresas, konfliktai, klientų smurtas
bei kiti reiškiniai, paveikiantys tiek fizinę, tiek psichoemocinę socialinių darbuotojų gerovę.
Apie krizių valdymą socialiniame darbe pradėta šnekėti visai neseniai. Ir nors šiuo metu yra pakankamai literatūros apie krizių valdymą socialiniame darbe, vis dar stebimas
nepakankamas socialinių darbuotojų pasiruošimas dirbti su krizėmis. Pastebima, kad socialinio darbo studentams trūksta praktinių gebėjimų įsisavinti ir taikyti teorines žinias apie krizes ir jų valdymą, o tai kelia susirūpinimą. Ši programa yra skirta socialinių darbuotojų kompetencijoms krizių valdymo srityje kelti. Vykdant programoje numatytus užsiėmimus yra orientuojamasi ne tik į teorinių žinių suteikimą, bet ir į praktinių įgūdžių tobulinimą dirbant su krizėmis socialiniame darbe.

Comments